Dags för vår!

I torsdags var det praktikdag igen! Jasmine hade lite sovmorgon då hon skulle följa med till ett stort företag där det är massa kontor. Det var visst ett väldigt fancy ställe och vi va tvugna att uppge namn och få ett besökandepass i receptionen innan vi fick komma in. Mitt namn va tydligen svårt och jag döptes om till Kasmin Kohanson, det va ju nästan rätt. Shishi har ett stående uppdrag där där de fyra gånger om året byter ut dekorationerna i en matsal där de anställda äter. Nu skulle vinterträd med istappar och stämningsljus bli vår och vad passar bättre då än underbara kraftfulla magnoliaträd. Det va ett rejält jobb att först ploka ner allt och sedan för hand surra fast alla magnoliaknoppar som såklart inte var äkta. Jag tog också min första FIKA på praktiken här i Oslo. Åh vad man saknar våra svenska fikaraster! Nicklaa spenderade dagen med att förbereda blommorna till veckan efter då det gäller att ha rejäl framförhållning och komma ihåg att göra saker i tid.. 
 
 
 
 

Kommentarer
Marie säger:

Ohh... så fint med Magnolia.
Kul uppdrag att få vara med och göra.
/Marie

2013-03-10 | 18:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback